"men det var en annan jag såg där, som jag länge varit svag för."

Kul att ni fortfarande kikar in även fast det var hur längesen som helst jag skrev något!

Livet rullar på, skolan flyter även fast det går tungt mellan varven men jag kommer fixa det! En riktigt bra motivation är att studentmössan är beställd och det är inte alls långt kvar till jullov, mitt sista jullov. Och i vår har vi praktik i 6 veckor så tiden kommer nog susa iväg rätt bra! Ja, och efter studenten då? Går det enligt mina planer just nu så flyttar jag, har ställt mig i bostadskö i östersund och ska förmodligen ställa mig i någon annan stad också där et finns jobb, jag hamnar där jag hamnar känner jag :) sen kan jag ju bli kvar här också om jag får jobb, sånt man aldrig vet! :) jag är som sagt öppen för det mesta. Körkortet är jag också igång med men jag tar det lite i egen takt, känner att skolan får gå i första hand först och främst. Allting har sin tid. //Livsnjutarn. Haha.
Har även varit i kontakt med en uppfödare, så småning om ska det bli en till fralla. Då tid, ekonomi och jobb/skolsituation tillåter.
Sen så har jag kommit igång med träningen igen, min tanke är att köra något spinning och  pilatespass i veckan och även lite gym. Tycker det är riktigt skönt att få röra på sig nu när plugget är som värst. Märker stor skillnad på koncentrationen. :)
När värsta plugget är över längtar jag efter att ta upp hundträningen och rallylydnaden igen. Saknar det väldigt mycket.
Men ni hör ju, det är väldigt många bollar i luften just nu! ta det lugnt kan man göra i graven!
 
På återseende, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback