FÖR VI SKA DANSA NATTEN LÅNG

Förstår inte hur jag kan vara så sjukt trött. Har varit såhär ett par månader nu, men det går helt klart mycket bättre att ta sig igenom dagarna med det här vädret! Sommaren är verkligen här nu, en vecka till kulturnatten, typ två till träslaget och sedan är det så gott som sommarlov eftersom det alltid blir så slappt mot slutet. Ska bli sååå skönt att bara känna frihet, även fast det blir lite (hoppas på mycket) jobb och börja köra igång med körkortet. Kommer bli världens bästa sommar och jag ser fram emot den så himla mycket.
Tänk, bara ett år kvar av skola? Har börjat kika på utbildningar redan. Det gäller bara att hitta den man känner är mest en själv liksom. Men jag är ganska säker faktiskt. Känns så stort så jag tänker inte gå ut med vad det är än.

Idag har vi varit iväg till vet. med Ester och hon har fått en trasig klo tillfixad. Så nu är det bandage, tratt och rengöring som gäller i några veckor framöver. Men huvudsaken är att hon blir bättre igen och kan crazyrejsa i skogen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback