TURNING OUT TO BE SOMEONE ELSE

hahah orkar inte med igårkväll. fula samtalsämnen, spökjakter osv. magrutor deluxe!

det känns som att det kommer en ny tid nu. det finns mycket jag vill lämna och gå vidare ifrån, vissa vanor och vissa människor och relationer som har blivit något det inte var ifrån början. samtidigt som det finns dom som jag vill lära känna bättre och som jag har roligt med. ibland måste man prioritera för att må bra själv. och eftersom jag egentligen är väldigt känslig och tar åt mig lätt trots att det är något jag aldrig visar någon, så mår jag bäst av att vara med personer som accepterar den jag är och mina val och som visar att dom kan glädjas åt de.
nu ska jag byta om och göra mig iordning tills sara kommer och ska äta med mig och mamma. sedan får vi se vad kvällen bjuder på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback