I CAN'T WAIT CAUSE SOMTIMES SOMEDAY JUST NEVER COMES

Riktigt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt med mamma och Ester. Jag har precis badat och klippt klorna på Ester och nu ligger vi i sängen och bara mår. Ska strax fortsätta med lite hemlisar som jag även donat med hela dagen så vi får se hur det går. Är riktigt sugen på att dra iväg och träna eftersom det var nästan en vecka sen sist, inte bra!! Men det hinns nog inte med ikväll, ska försöka klämma in ett pass imorgon :)
Sportlovet börjar lida mot sitt slut och jag tycker inte det ska bli allt för hemskt att komma tillbaka till skolan, skönt att få saker gjorda som ändå måste göras. Sen är det ju inte alls långt till nästa lov! Typ två veckor om jag inte minns fel :) Ha en fin kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback