JAG KNYCKER NÄRHET FRÅN DIG DÅ OCH DÅ

Men nu var det ganska längesen jag skrev ett riktigt inlägg! Ser inte längre charmen med att blogga så länge man inte skriver om något särskilt.
Sedan sist har det nog hänt en hel del tror jag. Fester, äventyr, sköna dagar i solen och filmkvällar bland annat. Just nu är jag hundvakt åt Baloo medans Hasse & Sara är i Stockholm så dom senaste dagarna har jag bara varit hemma med vovvarna och gått långa promenader om kvällarna när det blivit svalt. Vad den här sommaren har kvar att bjuda på är en tur till Stockholm och Ljungarocken efter det. Annars så tar jag bara dagarna som de kommer.
Känner mig ganska taggad till mitt sista år i skolen också. Hoppas och tror det kommer gå fort, har lite ämnen kvar att fixa efter programbytet men annars så verkar det bli ett ganska skönt skolår med bara slappämnen.
 
Ja, tomprat som vanligt. Ska gå och borsta gaddarna och slå på något avsnitt utav Greys innan det blir natt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback