JAG HAR FÖRLORAT DAGAR OCH ETT HOPPLÖST ÅR, JAG HAR TRAMPAT UPP STIGAR DÄR GRÄNSERNA GÅR

Första helgen på länge som jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Man blir rastlös emellanåt men skönt ändå! Den här dagen har bara ägnats åt att käka frukost och hjälpa mamma med tapetrivning i köket. Härligt att ta fram ligistsidan ibland å ;) Beställt tacos har jag gjort till middag också, mmmmums. Sen får det nog bli myskväll med kattis och chips och grejer, bestämmer jag.

Har återigen blivit med glasögon. Högerögat har fuckat upp sig rejält och läsning osv har ju inte heller blivit bättre precis. Har nästan bestämt mig för dom på bilden, är helt nöjd med själva bågarna och så. Det enda minuset är att halva jordens befolkning har dom och att dom inte är lika speciell som förut, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback