"jag är avundsjuk på himlen som fått en så fin ängel"

Första skoldagen efter loveeet! Sjukt segt och omotiverad men med lite sömn på natten så ska jag väl komma igång igen kanske, haha. Ikväll blir det bara chilledill och mys tror jag. kanske kan tvinga hit kattis å.

Var ner till minerva då kattis skulle fixa praktik och fick syn på ett minnesrum för Anki. Skrev någon rad i en liten minnesbok till henne och pratade lite med skolpsykologen som satt där. Så ofattbart då jag såg bilden på henne med ljuset som stog bredvid. Hon är läraren som fick mig att kämpa till slutet med den där förbannade matten, alla gånger jag härjat om att jag inte kan och inte fattat, vägrat och sagt att jag ska välja bort skiten och endå så fanns hon och trodde på mig hela tiden. Kommer även ihåg att jag började lipa mitt i allt på en av "privatlektionerna" för att första kärleken gjort slut, och hon bara satt där tålmodigt och pratade med mig trots att hon frivilligt ställt upp och satt sig för att själv hjälpa mig med uppgifterna på någon rast eller håltimme.
Nu är det slut med smärta och kämpande för dig, vila i frid bästa du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback