I GUESS YOU DIDN'T CARE, AND I GUESS I LIKED THAT

Kanske ser ut som att jag lagt av med hundträningen och allt sånt. Så är inte fallet, bara det att nu på vintrarna blir jag så otroligt omotiverad då det är kallt ute och ingen annan heller verkar köra så att man kan köra tillsammans på klubben eller något. Hade ju vart en annan femma om vi haft en inomhushall. Ester uppskattar inte några längre stunder ute i kylan heller för den delen, så det är väl positivt, haha. Gör smågrejer och småtrix inomhus istället. Så jag tänkte såhär, att jag satsar på träning för min del i gym osv fram till april ungefär då hundträningen börjar komma igång, kör de under sommaren och en bit på hösten tills det blir för kallt igen. och där börjar gymmånaderna! ska verkligen försöka att få detta att hålla nu som jag planerat. är otroligt taggad inför allt som är på g nu. ska ge järnet nu för träning, skola och måbragrejer nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback