easy come, easy go

bakisdagen igår spenderades med filmmys hos finnen med anna, tobbe och marcus. kom hem vid typ 02 och gjorde chips och dipp och la oss i sängen och pratade till en film. imorse när jag vaknade hade anna åkt hem. hoppas på att hon snart kommer upp igen! det här lovet har varit så sjukt bra, med en massa skratt, knas, sjuka grejer, skoterturer och grillmys på kvällen. vi har nånting att leva på tills nästa lov iallafall kan jag lova! bästa på länge. idag ska jag bara ta en promenad med ester, duscha, fixa kläder och sånt till skolan börjar imorgon, och mysa till nån film. är nu riktig taggad för att återgå till rutinerna och vardagen igen!

det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara, jag gav upp för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback