det finns inga regler, ingen upptrampad stig, det är ett stort äventyr att uppfinna sitt liv

Är helt slut efter dom här dagarna. Det har varit nånting ungefär hela tiden. Nu ligger jag hemma i min egna säng och håller på att ladda ner massa mysiga kärleksfilmer som jag sedan ska se på och äta melon! Är helt slutkörd, utbränd och allt vad det heter. Så ikväll ska jag bara chilla och vila upp mig ordentligt eftersom det verkar bli party imorgon igen! Wohoo. Vilket syndarbarn jag har blivit, men man får passa på nu innnan lovet är slut så att man har massa roligt att se tillbaka på när man sitter där i skolbänken igen. Nu ska jag plocka upp lite på rummet och svira om till onepiecen innan det blir mystime! Puss och kram kärlek och respekt peace out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback