"It was real, wasn't it? You and me. Such a long time ago, we were just a couple of kids. But we really loved each other, didn't we?"

vart bajsless på alltihop där ett tag och drog på ett lösenord på bloggis.
sedan dess har jag hunnit med en underbar vecka med sol och värme vid atlanten, umgåtts med min bästa som kom på snabbesök samma dag som jag kom hem över helgen, trevliga kvällar med mina härliga homies. för att landa i stundens verklighet så har jag krypit ihop under en filt med matkoma och kör lite taktikvila medans jag väntar på att klockan ska ticka lite för snart ska det bytas om och fara på pilates. har verkligen fallit för det och skillnaden känner jag av för varje gång och tekniken blir bara bättre! sedan får vi se om det blir nå byglid med friendsen eller en chillkväll hemma. japp, allting känns nog så perfekt som det låter just nu! man får ta vara på och vara glad över att man har lyckliga stunder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback