Lucia

Hade feber igårkväll och var helt död efter duschen imorse så jag stannade hemma. Hade endå bara lucia hela förmiddagen. Så jag sparar mina krafter till kvällens lucia i kyrkan istället. Har varit vaken i någon timme nu och ska strax gå och äta lite frukost. Sen kl 15 har jag möte på skolan för att bestämma hur vi ska göra med skolgången, ska självklart gå i skolan, men klass och sånt där! Som jag känner just nu klarar jag av att hoppa in i tvåan, har inte alls svårt att hänga med även fast jag kom in så sent. Men vi får väl se vad dom tycker!
Nyårsklänning är även beställd, så jag hoppas att den kommer idag eller imorgon. Tack igen bästa mamma ♥


Kommentarer
Em säger:

så söt!

2012-12-13 | 12:19:39
Bloggadress: http://rookiegal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback