jag kan inte ljuga för dig, du känner mig allt för väl

"skaffar sig säkert någon lillskit för då slipper h*n vara så himla seriös, för de är väl nöjd om h*n hör av sig en gång i veckan" HAHAH, bästa på länge.

Idag har jag och Kattis myst runt i stan hela dagen. Träffade även pappa en sväng så det var treevligt!
Ska strax kvällsfika lite och lägga mig sen för imorgon är det dax för andra dagen på bobäärg! Trivs fint hittills och fick ett bra första intryck och så iallafalll. Och nuuuu är mitt rum klart! Så himla mysigt det blev!!! Åååh hihi. Det känns som att jag har flyttat nån annanstans typ för att det vart så himla olikt.

Kommentarer
josefin säger:

hehehhe...

2012-12-10 | 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback