born to be free

 
JAMEN NUNI! Årets sista söndagslapp! Livet går som en karusell i 230 och jag försöker hänga med, går sådär. Jag blir kaos i huvudet av att förväntas bete mig vuxet, moget och duktigt. För jag är inget av det där just nu. Därför kan det kännas skönt att bara ha varit själv hela dagen och kvällen. Inte för att jag blir klokare av det men!
Imorgon är det nyårsafton och då börjar vi med nån enkel gomiddag hos kattis vi flickor och senare får vi se var vi hamnar! Har iaf laddat ner massa filmer jag tänkte roa mig med ikväll. Sitter med ansiktsmask och ska ta bort gammalt nagellack nu osv. Imorn lär jag väl kanske inte skriva, så, GOTT NYTT ÅR!!
Bilder från 2012 lär väl dyka upp nån gång kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback