There's no stop in us tonight

Har sovit första natten i nya boet! Kändes toppen, bättre än nätterna på Nordvik förra året haha.
Var även och köpte lite småsaker igår, men mest nödvändiga saker så det ekar fortfarande. En spegel, ny matta, hundbädd, förvaringskorgar, och mer ljuslyktor fattas än. Sen tar vi resten som det kommer.
Och nu är Ester anmäld till MH! Ska bli så kul och jag tror att det kommer gå super! Har fått så mycket beröm på klubben för att hon är så bra i psyket. Och igår var vi på en marknad där det var fullsmockat med folk och hundar överallt, och hon gick lugnt bredvid mig hela tiden utan att spela apa en endaste gång. Är så stolt över henne min älskling ♥

Nu ska jag ta en välbehövd spakväll och bara njuta, lovar att det är efterlängtat efter den här helgen med en hel del party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback