Lyckliga tankar

Nu vill jag bara ha höööst! Då kurserna drar igång och man får ha på sig tjocktröjor och halsdukar. Det är verkligen min melodi. Skulle helt klart kunna ha höst året om, den gör mig lycklig. Sen så måste jag erkänna att jag saknat vardag och rutiner, även fast jag om någon vecka kommer kräkas på det. Plus att den här hösten inte blir lik någon annan, då jag flyttar till ett eget litet hem. Vet att jag verkligen kommer trivas där! Så himla mysigt och gångavstånd till stan och allt.

Nu ska jag ta ut min bästa och träna lite, så det blir lite ordning igen ;) tänkte även läsa på om lite rally/lydnadsmoment och börja träna :) man vet ju aldrig.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback