hjärnkräks



Varför får man den känslan för folk som inte kommer att känna samma? Varför är det ens möjligt att det ska kunna hända? Varför kan man känna känslor överhuvudtaget när det ändå bara försvårar allting? Och om nu människor ska kunna känna känslor, varför fejkar man då dom istället för att bara ge fan i skiten från början?
Ensamma kvällar och nätter kommer att ha ihjäl min hjärna. Varför är det ens möjligt att rota in sig i sånna här tankar när det ändå inte kommer att leda någon vart och det bara gör skiten värre?

Och varför är det så att jag inser att jag behöver dig när det är för sent? Efter att jag kastat ur mig allt dumt och allting är glömt av dig?
Är det såhär det slutar så ångrar jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback