I wanna show you we can do this better

Har haft Isabelle i två dagar så nu är jag sopslut i huvet. Hoppar in i duschen och kryper sen ner under täcket tidigt ikväll. För i helgen kommer jag nog knappt hinna andas, men jag gillart! Och på torsdag drar skolan igång igen, vart fan tog det här lovet vägen?! Men det ska bli skönt att komma igång igen. Och nu är det verkligen inte långt kvar tills jag bor i min egna lilla lya heller. Köpte massa fina ljuslykor idag, längtar tills jag får fixa och dona. Har spanat in mycket fint som ska klämmas in där sen att kunna ha mer möjligheter för träning med pruppis och att kunna umgås på ett annat sätt både med dom härifrån och ifrån stan eftersom jag inte kommer vara lika trött.
Aja, skriver då jag orkar som det kanske märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback