I miss you

det finns en person som jag aldrigaldrig trodde jag skulle förlora. en person som jag trodde det bara fanns gott i. men jag har verkligen fått klart för mig nu att man inte ska tro så jävla mycket. mänsklighet, vänskap, vad fan är det för något?
det har gått några månader nu, men jag har nog inte riktigt tagit in det än. nog för att du var den enda som verkligen fångat min tillit.
har suttit med den här texten en stund framför mig nu, och det kommer liksom inga ord. just för att jag blir helt stum när jag tänker på det. och äcklad.
jag vill att det ska vara som förut, men hur ska det gå till? jag kommer aldrig att kunna lita på dig igen. hur mycket ursäkter jag än får höra. 

jag tänker på alla minnen vi har, vad vi gjort tillsammans, skratten och tårarna vi delat och då vi båda gått igenom svåra tider men som blivit så mycket enklare bara för att vi hade varandra.
ja några år blev det iallafall.

från och med nu tänker jag inte lägga ner mer energi genom att tänka och leta förklaringar.
du är inte värd mig helt enkelt, så mycket vet jag iallafall.


godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback