I could really use a wish right now

tillbringat min kväll på medborgarhuset där det var kläduppvisning. typ.
var barnvakt till isabelle (ja, hon har ett namn nu!!) medans sara visade kläder. sen gick vi hem till mormor och fikade och snuffade annu mer på snuffis.

började även på min nya praktikplats idag. och satan i gatan vad jag redan trivs, mycket trevligare människor osv.
har även blivit totalt förälskad i en 5månaders frallavalp vid namn åke. mina ögon har nog aldrig skådat något sötare. dock så smetade han bajs på min tröja, men det gjorde absolut ingenting. bara för att det var åke.

Kommentarer
josefinswedbäck säger:

åhh, vare samma åke som förut? :D

2011-10-27 | 06:50:32
Bloggadress: http://swedbackjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback