kööng

igårkväll vart asbäst. har verkligen träffat kärlekarna i mitt liv, så jävla sköna! jag och vilma åkte iallafall till birsta efter skolan och inhandlade kvällens outfit + hårfärg. så när vi kom hem till vilma blev det hårfärgning och fixning!
sen drog vi iväg hem till irma på alnö. har inte haft så roligt på länge, och det var verkligen behövligt!

nu är jag iallafall hemma och ska väl få i mig lite mat och sedan åka till stallet. blir bara att rykta idag eftersom johanna inte kan rida. och som sagt går det inte att ta ut henne ensam.
sen har jag planer på att umgås med jossan sen, eller om jag tvingar med henne till stallet så att hon kan rida ut med mig?

skitsamma, nu ska jag äta! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback