hittade något spännande hos jossan

Är du kär? nepp

Är du en sportfåne? haha inte direkt
Är du likgiltig? vad är de för nå? :(
Är du röksugen? nej
Är du rik? nej
Är du fattig? nej
Är du trött? nej
Är du shoppingsugen? jaaaaa
Är du töntig? aa
Är du ressugen? det är jag alltid

Är du skolsugen? nej
Är du irriterad? lite

Är du festivalsugen? aa!

Är du alkholsugen? jaa, lite pepp är man väl alltid
Är du saknad av nån? hoppas jag väl
Bästa åldern? typ nu? fast har ju inte provat alla åldrar än..
Bästa tidningen? veckorevyn typ
Hur sminkar du dig? foundation, puder, mascara typ
Sommarens accessoar? byxdress, harembyxor <3
Hur många timmar sov du inatt? jag vet inte
Vilken internetsida besökte du senast? facebook. eller ja, blogg.se nurå
Vad sa du senast till vem? jag kommer dit snart! till linnéa
Vem fick du senast sms från och vad stod det? ;)
Vad gjorde du i förrgår? skolan, promenad med jossan

Vad har du gjort idag? projektarbete på skolan
Vad ska du göra i morgon? vakna hos vilma och troligtvis åka hem, nånting spännande på kvällen hoppas ja
Hur många msn-kontakter har du? är typ aldrig inne längre
Vilket land besökte du senast? spanien
Hur många snälla känner du? alla jag umgås med är snäll? har gett upp dom andra.

Vad såg du senast på tv? hm, kollar typ aldrig på tv
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ingen aning
Senaste köp? chaite och kaka
Vad har du dåligt samvete för? inget just nu
Vad har du för skor? svarta typ boots/kängor? just nu.
Vad har du på dig nu? svarta jeans, grönt linne med spets över ryggen, vit kofta. bh och trosor också såklaart
Vilken musik har du lyssnat på idag? gammelmusiken på telefon påväg till skolan
Skulle du säga nej till sex idag? nej ;)
Är du vegitarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? amanda (?!), anna, carl, alexander och jonathan
Är du feminist? vad är derå?
Vad drack du senast? te
Gillar du att laga mat? nej!
När sjöng du senast? igår hos jossan
Håller du det städat? försöker väl
Vad gör dig lycklig? ester, vännerna familjen och att resa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback