dag ett. en bild på mig + tio fakta om mig


dagenefterbild men skitsamma.

  1. jag älskar min klass och att vi alltid har så roligt tillsammans.
  2. jag är väldigt envis.
  3. jag gillar inte när folk omkring mig tar för stor plats, utan drar mig då undan.
  4. jag blir deprimerad av vardagsrutiner. spontant is the shit.
  5. jag hatar att laga mat och baka.
  6. jag har svårt för att sitta still och koncentrera mig på en sak. (hej adhd haha?)
  7. det hinner aldrig gå en vecka från det att jag fått pengar tills dom är slut. endå fattar jag aldrig vad det är jag har handlat.
  8. egentligen vill jag gå hotell & turism-programmet med inriktning turism & resor och satsa på att bli flygvärdinna. men det var fullt där när jag bytte ifrån nordvik.
  9. jag fattar fortfarande ingenting av nya facebook.
  10. jag kommer inte på den sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback