back to school

godmorgon folks!
har precis kommit in till skolan och tagit mig en macka, teet får vänta tills linnéa och vilma kommer.

jag ska åka med 14.13 tåget hem idag. för jag ska agera modell till emelie och sen hem och äta och klippa klorna, tvätta öron och duscha ester inför utställningen imorgon! hon kommer vinna heela valpklassen kan jag lova.
efter jag har donat med henne så ska jag hem till swedbäcks jäntan och ha myskväll! har inte träffats på huur länge som helst så det finns en hel del skvaller att ta igen!

förresten, pratade med pappa om utlandsresan igår och han sa att jag skulle kolla upp när jag hade lov bara så skulle han försöka fixa nån sista minuten. glad tjeeeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback