you're lost

har precis smetat i lite hårfärg i huvet på mamma. vart finfint må jag säga.
nu är det time för ett välförtjänt bad. och sen blir det big brother! (as always)
OCH JUSTE, VI HAR GLASS HEMMA! ska klämma i mig och sån sedan också då.

imorgon är det fredag igen hur i helvetet det nu kunnat gått till som och jag ska eventuellt hämta ut brillorna efter skolan ifall dom är klar. efterlängtat ska jag tala om. mina ögon håller på att kämpa ihjäl sig vid minsta lilla läsning, dator, tv och små pillsaker man måste kolla nära på. och ännu värre är det nu när jag lägger märke till det själv, förut visste jag ju inte att det var fel på dom och trodde typ att det skulle vara så eller nåt. haha.

NEJ NU BLIRE BAD! höörs

+= (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback