jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen

Vart inge städning ikväll inte. Ida lurade med mig på ishallen på invigning för konstgräsplanen (graaattis ånge, såhär några år efter som vanligt). IALLAFALL, där var det inte så mycket att hänga i julgranen så jag, ida & jossan tog en sväng runt forsön istället. Okej, det blev ju halva för mig eftersom jag svängde av hem efter halva typ. Så nu är jag lite sådär lagomt död/svettig så nu blire en lååång dusch med hårinpackning och grejer. Är sjukt pepp på att börja träna. Går säkert mycket lättare när man har någon att träna med också! Därför är det bra att både Åslund och Ida ska börja också.

Nu jag ska hinka i mig lite vatten och sen duscha lite. Sen slänga mig i sängen med älskling i luren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback