hey baby, I think I wanna marry you

är precis hemkommen ifrån jennifer!
jag spenderade ju kvällen hos ida i hallsta tillsammans med ida, jossanx2 och jennifer.
och vi hade lika roligt som vanligt. okej lite roligare!
sen inatt nån gång for jag och jennifer hem till henne och sov.
kom hem nästan dubbelt så mycket readhead också! fänt.
jossan tog och avfärgade/blonderade håret lite också när vi ändå var i farten!
men nu väntas det middag iallafall & sen äre barnvaktstime såhär på en lördagskväll. jetekewl.

& jo, det finns bilder från igår men dom visar jag inte frivilligt.
brukar inte ha problem med att bjuda på mig själv men.. ja. dom var extrem.



Kommentarer
josäfiin säger:

dom va snygga petra! ida har finfina bilder på dig på kameran! ;)

2011-03-26 | 18:20:05
Bloggadress: http://blondkinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback