badhus

när jag blir stor och bor själv kommer jag att sitta på blocket varenda kväll och handla massa kattungar och hundvalpar. lovar er. men är det så lätt att motstå då när man ramlar över en sånhär?!?!?
nej precis.


nu är iallafall väskan packad tills imorn. och varje gång efter jag badat på badhus och står i omklädningsrummet och ska försöka trassla på mig kläderna på min dyngblöta kropp och dragit alla fina ramsor jag kan för att jag inte kommit ihåg att jag ska ta med mig två handdukar för att en alltid blir dyngblöt på en gång. men vet ni? NU HAR JAG PACKAT NER TVÅ! bra va??????? aja, meloner, den lilla hungern-yoghurten och en proviva (såklart) får följa med också. har ju de jag längtar till iallafall. määäääne, hejdå.

Kommentarer
eileme säger:

MEN PEEETTTRRRAAAA! nu blev jag ju kär :(

2011-03-23 | 10:08:36
Bloggadress: http://eeamh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback