why so serious?

lutar åt att älskling kommer hit idag. så som jag har längtat efter honom!
har laddat upp med en massa filmer och grejer som vi kan roa oss med.
sen så ska jag binda fast han så att han aldrig mer kommer att kunna åka härifrån.
närå.. fast jo.

nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig ren! och sen bädda rent i sängen.
och sen ska jag försöka mig på att spela full fart i stallet igen.
men nu först så ska jag ge ester mat och sen ta en promenad med
hon satt hon får springa av sig. hon kutar runt som en raket här inne.

hörs sen folks! kanske.


Kommentarer
Linnea säger:

hoppas att du vet att du inte ska ge en hund mat och sedan gå ut och gå med den. hon måste få smälta maten först.

2011-06-21 | 16:21:44
Bloggadress: http://lwiksten.blogg.se/
Anonym säger:

har man hund vet man nog det själv linnea, men du måste väl alltid ha något att klaga på.

2011-06-23 | 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback