inget kan ändra på det

Har asont i benet :( typ som mensvärk... fast i benet då.
men jag tänkte ta lite rabarberkräm och hoppas på att det blir bättre. för vem vet?

sen är det ju kul att min hund inte vill äta ifall man inte slänger ut varje matkula på golvet.. en i taget. det är viktigt.

förövrigt har jag leidebringsbyxan, ett hederligt linne och en kofta. redo för en dag i trädgården.



HAHAH, det känns förresten illa att jag har glömt hur man bäddar in osv på youtube........
tänkte visa mina för tillfället favvislåtar men ni får snällt nöja er med spotifylänkar istället då.

Robyn – Indestructible (Radio Edit)
Robyn – Hang With Me (Edit)
vilken stjärna.

Kommentarer
emelie säger:

dela, inkuldera gamla inbäddningskoden! :D

2011-06-08 | 13:30:34
Bloggadress: http://eeamh.webblogg.se/
emelie säger:

eller vänta!!!



dela - bädda in - använd gammal inbäddningskod!



:D



är det imorgon ni har bal förresten?

2011-06-08 | 13:52:23
Bloggadress: http://eeamh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback