älskar regn!

har vart ute och gått i regnet med mamma och ester.
kom precis in så nu ska jag sätta en film på nedladdning och sedan ta mig en kokhet dusch.
eller solsidan ska jag se föressten. säsong 2. finns det något bättre?! NEJ.

och imorgon är det midsommar! har finfina planer, två stycken faktiskt.
fast det är inte klart vilken av dom det blir än. blir ni brydd? ;)
men på lördag är det viskan som gäller iallafall. det vet vi!

nej, duschen here I come! kyss



BIG BILD! och ja, det var ju två år sen..

Kommentarer
m. ♥ säger:

haha just på den bilden hade jag lösögonfransar, annars använder jag Nivea Nano Definition, aldrig provat en bättre mascara än den! :D

2011-06-23 | 22:30:18
Bloggadress: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback