sorry

det blev inga bröllopsbilder igår som ni kanske märkte. jag började faktiskt men sen kom det lite andra saker emellan. men jag tar dom jag hann lägga in från arkivet nu så får ni se lite iallafall!


idag ska iallafall jag och mamma åka på eklid och kika på dator till mig.
har hittat en redan på en hemsida men vi tänkte gå in till dom och höra ifall
dom inte kan ta hem den istället eftersom sidan där vi hittat den inte verkar riktigt pålitlig.
annars får det bli något annat! äntligen iallafall.
skönt med en ny och sortera alla bilder och allt. för nu ligger alla i en enda mapp typ.

jaja! tänkte göra något vettigt nu. puss!








oredigerade som ni ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback