MYS

är det bara jag som tycker de här vädret är de mysigaste som finns? 
förutom när man har bestämt att man ska vara ute och hitta på nånting då kanske.

har bestämt mig för en heldag i sängen med massa filmer och gosaker att äta på.

men jag har en väldigt rastlös hund så jag ska ta med henne ut i kopplet och inviga regntäcket jag köpte för ett tag sen. hoppas på att hon har vuxit i det någolunda bra iallafall annars får det vara.

jaja! bäst att gå ut nudå.
föressten så kommer det upp lite bilder från bröllopet också under dagen!

PUSS

 

P.S saknar min bullääää :(:( förhoppningsis kommer han hit sen.


Kommentarer
Michaela säger:

håller med! jag tycker regnväder är en otroligt bra ursäkt till att bara slöa hemma.. :)

2011-06-13 | 15:04:12
Bloggadress: http://mlantz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback