min fina skatt

tillbringade som sagt dagen hos mormor och morfar. ester hittade kattbajskorvar i trädgården som hon åt tills hon spydde. äckelhöndN.
har precis intagit sängen och ligger nu och väntar på att jossan ska platta klart sitt hår så att hon kan komma ut och leka med mig någon gång.

har vart ifrån min man i cirkus sex timmar, och har redan nästintill rivit upp himmel och jord för att jag saknar han så mycket. och nu kommer det ta typ en vecka igen innan vi träffats eftersom jag ska upp till pappa i några dagar, och sen är det midsommar som vi kommer att fira på varsit håll (troligen). bläää. vet inte hur/när/vart/vad jag ska ta mig till. har aldrig mått så bra av en annan människa. 

jaja.. ska återgå till mitt väntande nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback