jag har varit där förut, jag är inte rädd

vaknade halv sex. lika bra de, så att ester fick gå ut innan hon klämmer ut lite mysigheter på golvet som jag får lida för sen.

 

ikväll har vi bal! klockan 13 ska jag till frisören och fixa lite. blandannat färga håret. tack gode gud, ÄNTLIGEN säger jag. anna har även anlänt till ånge! så ifall jag inte somnar om nu så ska jag strax upp och duscha och om hon är vaken så åker jag dit innan frissan! hon ska även hjälpa mig med lite grejer. nu ska jag slå igång en film en stund.



vissa stunder kan det kännas ensamt
om du undrar vad jag tänker på
så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
som om hon skulle försvinna då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback