I may look calm, but in my head I've killed you three times!

tröck i mig en kycklingrulle till middag. eller okej, inte ens en halv. men det räknas! och appropå det så kom jag på att har colan kvar i köket som jag måste kuta och hämtaa.

har fått tagit ut min navelpiercing idag för att kroppen stötte bort den. men det var rötmånad när jag tog den förra året + att jag var förkyld. men jag ska ta om den i september igen! fast i stan den här gången tror jag. kanske tar tillsammans med kusin som förmodligen skulle göra tuttpiercing då! och jag vill göra tuunga. fan. mycket man vill.

AJA, nu ska jag hämta colan och lägga mig och dega i soffan precis som jag gjort hela dagen!

stjääärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback