godmorgoonnn

hunden vaknar tiiidigt och är kissis och bajsis.
kliver upp, går ut, går in, lägger mig och sover igen.

men inte idag. för idag var det såhär. 
kliver upp, går ut, gå in. vara vaken.
tookigt.


ska nog ringa och väcka toni! som han ville att jag skulle göra.
hjärtat mitt.
och ikväll äre viskan! opeppopeppopepp. precis som igår.
fast det vart ju trevligt ändå! jag, jossan, jennifer, ida, fredde och jack
var uppe hos fredde och grillade och hade oss! jetemysigt.
viskan ikväll vare ja. ska upp till jossan efter middagen och sminka,
fixa hår, kanske hitta nå kläder i garderoben hennes jag kan snatta och ha på mig ikväll.
för jag har då fan inget iallafall. känner att jag behöver åka till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback