godmorgon.

vaknade typ nio. tänk att jag alltid slår upp ögonen så förbaskat tidigt när jag sover själv.
håller alla tummar och tår för att gos kommer och sover med mig ikväll. och kanske nästa kväll. och nästa och nästa och nästa. OCH NÄSTA!

appropå det så har jag mina funderingar på att ringa och väcka honom nu. mohaha. glad han kommer bli. fast vet att han tycker om mig lika mycket ändå ;)


NEJ MEN FÖR ATT TALA OM NÅGOT VETTIGT.... så kommer nog min laptop idag. "med lite tur" som killen i butiken sa.
nåja! ska springa och hämta mig lite mjölk och flingor nu.
någon mer än jag som är blixtförälskad i Special K:s flingor med torkade jordgubbar iiii?????

äh. hej på er.


Kommentarer
alexandra säger:

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-17 | 15:26:35
Bloggadress: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback