girls, they wanna have fun!

viskansparken igår som sagt! början av kvällen var väl lite seg.
men sen när vi kommit på att vi nog skulle lösa in oss ändå och hittade discot
så kom adrenalinet igång! jävlar vad kul vi hade! dansade med massa människor jag/vi inte träffat på länge!
åkte hem vid två, halv tre och dog i sängen direkt. eller jag pratade med älskling lite först men somnade i telefonen.
heheh. fast jag tror han är van faktiskt ;)

och nu ligger jag i sängen och funderar på ifall jag ska gå upp och ta mig lite frukost.
är sjukt hungrig! fast det var jag redan inatt men.
sen kommer eventuellt toni hit. kunde inte bli någon bättre nån början och nåt bättre avslut på det här dygnet!

PUSS



det får bli en bild från balen eftersom det inte vart någon igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback