full fart i stallet jaaooo!!

har vart i skafferiet och rotat fram chips. men kom på att chips utan dipp är ungefär det vidrigaste som finns så jag tog saken i egna händer och tog lite creame freache (??!!) med massa vitlök i. har p recis slagit mig ner i sängen och insett att jag är törstig också. då ser jag precis en stor colaflaska framför mig. lyckan som uppstår alltså.

nu ska jag tömma upp och ner på dataspelslådan och leta fram full fart i stallet 2! hahah!
har inte spelat det sen trean-fyran så jag känner att det är dags nu ;)


HAR JAG UPPDATERAT SÅHÄR MYCKET PÅ EN KVÄLLJÄVEL NÅNSIN??? don't think so.
men det här blir nog sista iallafall. så jag säger godnatt nu även fast jag inte planerat att sova än på ett par timmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback