att älskas utav dig, är det vackraste för mig

hallå ja.

här vi uppe med tuppen serni. vaknade sju imorse alldeles kallsvettig av att ester ville ut och kissa. så det var bara att gå upp. när vi kom in gick jag in till mamma en stund och pratade. sen in till badrummet och kikade till småbebisarna. där var allt finfint.

toni åkte ju hem igår eftersom han ska följa med sin morbror nånstans och kolla på en motorcykel idag. men han kommer förbi en sväng sen för att hämta ett papper och pussas lite med mig innan han åker. älskar när man vaknar på morgonen, och så kollar man telefonen. då står det alltid någon lång och fin text som han har skrivit på natten/morgonen då han lägger sig för att jag ska kunna läsa den på morgonen när jag vaknar och bli glad resten av dagen. hihi.

nu ska jag göra en macka och lite oboy och sedan lägga mig i soffan och kika vad som finns på tven.
PUSS!



i bilen påväg till göteborg i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback