you're just a memory

sitter och dricker världens äckligaste drickyoghurt till frukost. den smakar typ, vanilj och vit choklad.
visst det är jättegott. men inte fan vill jag ha det i en yogurt på morgonen.
menmen, då har jag ju den goda kvar i bilen imorgonbitti.
jag och mamma ska åka och kolla på en skola imorgon som har öppet hus så jag är ledig imorn.
vi måste åka astidigt för vi ska vara där till två. + ev. snöväder + mat påvägen dit.
Δ
hiho. nej på nu ska jag springa i väg till tandborsten och tagga till so:n vi har som första lektion nu på morgonen!
skön med sovmorgon var det iallafall.
bild då jag var i övik sommaren 09

Kommentarer
Viktorselina säger:

Very nice site. Well laid out.

2011-07-29 | 08:06:22
Bloggadress: http://viktorselina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback