vafan cp, nu sitter texten ihop sådär igen!!!

slutade vid lunch idag, men gick upp och åt med mina vänner ändå.
sedan gick jag på mammas jobb och väntade tills klockan vart runt två då Toni slutade.
Då gick jag och mötte han och på tillbakavägen trillade vi in på konsum och köpte plopp (♥)
Sen så gick vi tillbaka på mamma jobb och därifrån skjutade mamma hem oss.
Och från att vi kom hem vid tre och tills att dom andra kom hem vid halv sex så satt jag och Toni och spelade sims.
Och ikväll har vi roat oss med att ligga i sängen och kollat på sista filmen av Shrek med Lucas som ska sova här.
Och nu har jag och mamma precis skjutsat baby till bussen :( saknade han så fort han klev ur bilen.
Aja, imorgon spenderas kvällen och natten med dom bästa iallafall. Ska gå och leta fram någon stilig outfit nu, och slänga i tvättmaskinen om det är något som måste tvättas.
haha! hittade en till bild på mig själv från längesen. världens bästa kusino breve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback