gymnasium??????

  
Sitter med ett glas päronsaft och försöker komma fram till vad jag ska söka för gymnasium.
Försöker välja mellan hotell & turism (inriktning turism efter ett år) och det där djurprogrammet med fokus på hundar på det nya realgymnasiet.
Det känns som att ju mer jag funderar desto mer panik får jag!
Sen känns det väldigt frustrerande att veta att det bara är jag som måste vet vad jag vill, ingen annan.
Jaja, det ska väl gå bra det där också. Annars är det ju bara att byta ifall jag känner att jag har valt helt åt helvete fel.

Nu har jag iallafall plattat håret på mamma och plockat hennes ögonbryn. För ikväll far hon och Mats mot Arlanda. Och imorgon emot Kanarieöarna med massa olika jaktbutiker i svergie.
Så jag och älskling är ensamma hemma i helgen och då har jag laddat upp med massa gosaker.
Och till veckan ska jag bo hos mormor. Åker dit på söndagkväll och spelar lite bingolotto och myser.
Efter dom här uppesittarkvällarna som bingolotto hade i jul som jag inte vann nånting på så har jag gett mig fan på att nåt SKA jag vinna och därför tänker jag fortsätta!
sådetså.

Kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback