JAJAJAJA

Knåpar ihop en liten vill/jag-ska-göra-såsmåningom-lista!
beställa färgade linser.

• köpa en ny plattång

• fråga (läs tjata) el paput om en ny dator + byta kameran

• pallra mig iväg till solariet

• tjata om en hund tills jag får en

• hitta mig en hobby som jag tycker är rolig och som jag är bra på

• VINNA på bingolotto. tänker spela tills jag vinner.

• köpa meeera conversisar

• ta ett till hål i örat och pierca traguuus

• rakpermanenta håret satt det inte slits så jävulst

• beställa mer töjningar + navelsmycken

• avfärga håret till sommaren

• förhoppningsvis sluta vela om vilket gymnasium jag ska söka till

• åka till övik på sportlovet och hälsa på världens bästa johanna och hennes gris


Sen finns det väl antagligen tusen saker till men just nu känns de här viktigast.
Nu ska gå ner och fika med mormor och morfar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback