jaaaaha?

vi åkte vid sju imorse och kom hem för ungefär en timme sedan.
jag och mamma har vart och kollat på en skola arton mil härifrån. det var jättemysigt miljö och allting var bra och så. så jag skulle vilja söka dit, men det är ju det att det antagligen kommer knäcka mig att vara så himla långt ifrån toni.
och så måste jag kolla upp om det går mycket tåg, bussar osv så att det är lätt att ta sig dit och hem.
men ett stort plus var ju iallafall att alla slutar klockan elva varje fredag pågrund av att det är folk som ska hem och det.
men jag trivdes jättebra och det fanns jättamysiga elevhem med en dator på varje rum och så.
måste ta och fundera på det här, eller om jag ska söka hotell och turism som jag har sagt från början?
jag vet inte. som sagt har jag något att fundera på nu ett tag framöver!
och jag vet att det har varit jätteslarvigt med den här listan, men den kommer!
just ja, på hemvägen svängde jag och mamma in i birsta upp på mediamarket och fyndade ny plattång och en vattenkokare. eller ja, "fyndade" kanske inte var rätt ord för plattången men ;)
aja, nu ska jag koka te och ringa till darling! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback