it's not what I feel for you, it's what I don't feel for anyone but you

sitter på mammas jobb, har hängt upp lite byxor och sopat. fick skitgörat, men någon ska ju göra det också.
och konstigt nog blir det alltid jag. haha.

nu sitter jag iallafall på kontoret med en gott & blandat påse framför mig och försöker mula i mig alla röda på en gång så att ingen kommer och tar dom av mig. vet att min morfar stryker omkring här nånstans med en golvmopp så det är bäst att skynda sig. JALLAJALLA.


det var en anonym liten själ som berättade för mig att det var för att använde google chrome som det vart sådär konstigt så att styckena ville mosa ihop sig när man uppdaterade inläggen. tack för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback