hemma igen!

Nu är vi på hemmaplan igen efter en vecka hos mormor!

Ska strax gå och kika om vi har något att äta till middag.

Ikväll blir det tockismys på högsta nivå med film och grejer.

Har redan tjuvstartat lite ja med lite naturchips och tsatziki. Men nu börjar jag känna att jag proppat i mig för mycket :(

 

Jag fick sluta redan vid halv ett idag eftersom dom andra hade fysik, och engelskan som vi skulle haft efter var inställd. Så då gick jag mig till fiket och köpte en blåbärsmuffins och en festis som färdkost på promenaden hem till mormor och morfar, där jag fick mer fika. Sen var det bara att gå fram på konsum för att möta upp Toni eftersom vi skulle handla gotta till helgen. Ostbollar och två drickor blev det, eftersom vi redan hade massa grejer hemma.

Imorgonkväll ska jag städa lite tills mamma och mats kommer hem, så dom blir gladerchoklader :)

Och nu ska jag gå och pussa på min fina pojkvän. Häj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback