everything I do, I do it for you.

tog mig en sovmorgon till halvtio idag. den var välbehövlig vill jag lova!
idag har det vart ganska slött, bakade sista lektionen.
vet ni vad jag haatar? jo, när det har gått hål i strumpan så att stortån sticker ut :(
det blir så obehagligt och kallt.
och jag får ursäkta att hela texten sitter ihop. men om man skriver som vanligt och gör olika stycken och så, sen när man har publicerat det så sitter allt ihop iallafall! jag orkar inte försöka rätta till det heller för då blir jag nog bara arg.
hårfärgen igår vart bra förresten. men rödare skare bli! förhoppningsvis.
nä, men nu ska jag sätta mig i ett hörn och pilla mig i naveln tills jag kommer på något jag kan pyssla med.
pusssheeeeej

Kommentarer
Josäfiin säger:

blir så för dig med?

fast man trycker på att de ska bli fler raders mellanrum mellan texten åker allt ihop sen till en smet! :o

2011-01-12 | 18:27:59
Bloggadress: http://blondkinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback