don't give up on me

slutade vid lunch idag så jag tog mitt pick & pack och gick träningshuset och solade lite.
och fyfan va skönt det var! somnade en stund tillochmed, hehehe.
nu ska jag gå och duscha så att jag blir ren. sen ska jag knapra lite ballerinakex och hoppas att älsklingen kommer hit ikväll. annars får ja inte träffa han på hela helgen :(:( känns inte bra!

annars ska jag försöka tvinga med mamma till stan imorn eftermiddag så att vi kan äta gomat och gå på bio.
skulle vilja äta sushi, har aldrig testat det!


nu är det dusch och ansiktsmask-time!
Puss



Kommentarer
moa asball carlberg säger:

awh tack! :D allt bra?

2011-01-28 | 18:37:18
Bloggadress: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback